Turistička Zajednica i predstavnici grada Hvara udružili snage sa Sunčanim Hvarom na najvećem svjetskom turističkom sajmu

Na najvećem svjetskom turističkom sajmu ITB Berlin, prošlog su tjedna predstavnici grada Hvara, Turističke Zajednice  i Sunčanog Hvara zajedničkim snagama predstavili novitete turističke ponude grada Hvara, te u sklopu štanda Hrvatske Turističke Zajednice otvorili vrata novim tržištima.
Sajam je u tri dana posjetilo gotovo 200.000 posjetitelja, a procjena vrijednosti sklopljenih poslova  iznosi oko 6,7 bilijuna eura. Osim akvizicije novih partnera i penetracije na sekundarna tržišta, značajni napori uloženi su u ugovaranje sastanaka sa poznatim turoperatorima koji Hvar imaju na mapi, a s obzirom na obujam dosadašnjeg poslovanja i potencijale rasta, očekuje se veći angažman u nadolazećim periodima.
Podijeljeno je više od tisuću brošura i promotivnih materijala grada Hvara i njegove ekskluzivne smještajne, ali i gastro ponude, te su predstavljene biciklističke mape, odnosno cikloturizam i nova imidž brošura destinacijskih vjenčanja Sunčanog Hvara,  kao najznačajniji proizvodi van perioda visoke sezone.
TUI, Thomas Cook, Kuoni i Balkan Holidays samo su neki od partnera koji su iskazali povećan interes za destinacijom , a najveći uspjeh bio je sastanak sa turoperaterom Jet2Holidays s kojim se pregovaralo o produženju sezone u vidu grupnih dolazaka i dolazaka interesnih grupa.
„Jet2Holidays je kupio  30 novih aviona, uvode 5 dodatnih avio linije za Split, te od iduće godine kreću već početkom četvrtog mjeseca, što je značajna podrška jednog partnera produženju sezone.  Grad Hvar ovaj će projekt dodatno podržat obogaćivanjem ponude u predsezoni i poticanjem manifestacija u tom periodu, što zaokružuje prodajne napore i ulijeva sigurnost u još bolje rezultate predsezone iduće godine. „- kratko je istakla Renata Lichtberger, direktorica prodaje i marketinga Sunčanog Hvara.
ID Rivatours i Katarina Line, kao  predvodnici sailing i cruising turizma u Hrvatskoj, razgovarali su sa predstavnicima grada Hvara i Turističke zajednice o učinkovitijoj razmjeni podataka, te unaprijeđeniju suradnje.
Krajnji cilj zajedničkog ulaganja grada Hvara, Turističke zajednice i Sunčanog Hvara u ovakav vid promocije je ojačati njegovu međunarodnu prepoznatljivost i imidž vodeće otočne destinacije Mediterana, te pokrenuti konkretne aktivnosti ka unaprjeđenju turističke ponude u periodima van visoke sezone.
SLOBONA DALMACIJA – ISJEČAK IZ NOVINA

Facebook
WhatsApp
Twitter

POVEZANO