Održana završna konferencija projekta Hvar&D Srednje škole Hvar

Predstavljanjem novih kurikuluma fakultativne nastave – Geoinformatika, Botanika mediteranskih kultura i Solarna astronomija – na konferenciji održanoj u utorak, 18. listopada, završen je jednogodišnji projekt „HvaR&D“ kojemu je nositelj bila Srednja škola Hvar. Partneri u projektu financiranom iz Europskog socijalnog fonda bili su Prirodoslovno-matematički fakultet  Sveučilišta u Zagrebu, Institut za jadranske kulture i melioraciju krša i Grad Hvar. Projekt „HvaR&D  – uvođenje GIS i ICT tehnologija u kurikulume fakultativne nastave i njihova primjena u održivom razvoju otoka Hvara“ obrazovni stručnjaci ocijenili su jedinstvenim u Hrvatskoj, a njegovim završetkom hvarski gimnazijalci dobili su na izbor tri nova predmeta te mogućnost osposobljavanja za korištenje geografskog informacijskog sustava. Osnovni cilj projekta je modernizacija školskog kurikuluma gimnazijskog programa Srednje škole Hvar iz područja prirodoslovnih i informatičkih znanosti, čime se učenike priprema za uspješnije daljnje školovanje kao i jačanja kompetencija koje će im koristiti na tržištu rada.
Nakon uvodne riječi ravnatelja Srednje škole prof. Saše Paduana koji je istaknuo važnost projekta za učenike i nastavnike škole i pozdrava potpredsjednika Gradskog vijeća Grada Hvara Tea Jeličića, voditelj projekta mag. oec. Filip Dulčić predstavio je provedene aktivnosti, ostvarene ciljeve i rezultate projekta koji značajno mogu pridonijeti i potrebama lokalne zajednice. Mr.sc. Ana Bedalov govorila je o metodološkom pristupu izradi novih kurikuluma i o značaju za razvoj nastavnog programa Srednje škole Hvar. Fakultativne programe prezentirali su nastavnici koji će ih provoditi: o „Geoinformatici u geografiji“ govorila je prof. Natalija Moškatelo, prof. Antonio Vidović prezentirao je kurikulum „Botanika ljekovitog i aromatičnog bilja“, a o „Solarnoj astronomiji“ kao i mogućnostima suradnje s Opservatorijem Hvar govorio je prof. fizike Danijel Beserminji.
Uvođenje inovativnih sadržaja i metoda poučavanja na području geografije, biologije i fizike uz praktičnu primjenu GIS-a znači veliki iskorak Srednje škole Hvar u modernizaciji obrazovanja u svrhu pripreme učenika za uspješno daljnje obrazovanje, ali korak više prema održivom razvoju otoka Hvara.

Facebook
WhatsApp
Twitter

POVEZANO