Izložba dizajna „Razum & Osjećaji“ u hvarskoj Loži!

21.07. – 20.08. 2012.

16. 07. 2012., Hvar – U vrhuncu ljetne sezone Grad Hvar će turistima predstaviti nacionalnu selekciju hrvatskog produkt dizajna izložbom „Razum & Osjećaji“ koja se nakon Beogradskog tjedna dizajna i nedavne premijere u Zagrebu – otvara 21. srpnja u 21 sat, i to u hvarskoj Loži – najprepoznatljivijoj povijesnoj građevini grada, jednoj od glavnih renesansnih građevina u Dalmaciji. Izložba koja ilustrira sazrijevanje domaćeg produkt dizajna prema brandovima i začetak kulture dizajna u Hrvatskoj, svojevrsni je i presedan u kulturno-turističkom programu na Jadranskoj obali. Izložbu je osmislila Tatjana Bartaković, savjetnica za dizajn iz Narativa i dugogodišnja promotorica hrvatskog dizajna, dok je izložbeni postav dizajnirala Svjetlana Despot, riječka dizajnerica iz Data by Despot.

Pjerino Bebić, gradonačelnik Grada Hvara, ponosan je što će upravo posjetioci Hvara, kojeg većinom čine turisti iz sjeverozapadne Europe, imati priliku uživo isprobati hrvatski dizajn fotelja, ležajeva, stolova, igrački, rasvjetnih tijela, odjeće za djecu, te manjih uporabnih predmeta: „Posebno nam je drago što održavanjem izložbe „Razum & Osjećaji“ u galeriji Loggia, podržavamo značaj hrvatske kulture dizajna u nastojanju da se predstavi inozemnom tržištu koje je u visokom postotku prisutno i u Hvaru tijekom turističke sezone. Najveći broj stranih gostiju porijeklom je upravo iz zapadnoeuropskih zemalja s visokom kulturom dizajna, stoga vjerujemo da će izložba biti vrlo posjećena i uspješna. Suorganizatori smo ovoga projekta je on strateški objedinjuje kulturu hrvatske proizvodnje, dizajn, komunikaciju domaćih vrijednosti, a sve je to kvalitetan sadržaj za suvremenu turističku ponudu.“

Priliku za međunarodnu prezentaciju na domaćem terenu su kroz izložbu „Razum & Osjećaji“ ovime dobili prvi hrvatski dizajn brandovi: Kvadra Design, Element, OBLO, Somewhere City, Blablab, Design Hotel Lone, Design Hostel Goli&Bosi, Data by Despot, Grupa Products, BOYA, Little Horse and Baby Beuys, Manufakturist, Ana Tevšić i Filip Gordon Frank.  Njihovi selektirani  proizvodi ujedno će se naći i u prodaji privremenog galerijskog shopa u Loži, dok su isti prezentirani i u putničkom magazinu Croatie Airlines, čime se turisti već za vrijeme leta upoznavaju s hrvatskim dizajnom koji ih čeka na Hvaru.
Kustosica izložbe, Tatjana Bartaković pojasnila je značaj gostovanja izložbe u gradu Hvaru: „Pored svoje visoko vrijedne kulturno povijesne baštine, grad Hvar je ove godine prema Lonely Planetu svrstan i među prvih 5 svjetskih turističkih destinacija za 2012., dok ga već niz godina u najvećem broju posjećuju upravo gosti iz sjeverozapadne Europe – zemalja s tradicijom dizajna starom već pola stoljeća. Upravo je iz tog razloga Hvar odlično poprište za senzibilizaciju stranih gostiju za hrvatski dizajn. Osim toga, domaći dizajn rijetko ima priliku maknuti se iz Zagreba, a mi težimo da se on decentralizira i postane opipljiv širem krugu građana u Hrvatskoj. Gostovanje u Hvaru predstavlja svojevrsnu kulminaciju nakon izlaganja u Beogradu i Zagrebu, upravo zbog velike brojnosti i visoke koncentracije posjetioca – od onih kojih na tom mjestu borave do 7 dana, do jednodnevnih posjeta. Cilj je internacionalizacija domaćeg dizajna i podrška stjecanju njihova kredibiliteta na međunarodnoj sceni. Možemo reći da ćemo na Hvaru instalirati privremeni suživot s mladim hrvatskim  dizajn brandovima. Zahvalni smo Gradu Hvaru što je uvrstio dizajn kao suvremenu turističku ponudu za svoje goste i postao njegovim ambasadorom.“
U Hvaru izložbu organizira Grad Hvar, Narativ (konzalting za dizajn) i DesignAgenda, on-line magazine za inovaciju dizajnom, dok je podržava Ministarstvo kulture RH.
Facebook najava

Facebook
WhatsApp
Twitter

POVEZANO