Gradsko vijeće Grada Hvara održat će svoju 3. sjednicu u utorak, 27. srpnja 2021. godine s početkom u 8.30 sati na katu Arsenala.
Za sjednicu je predložen sljedeći dnevni red:
1. Verifikacija zapisnika s 2. sjednice Gradskog vijeća
2. Pitanja vijećnika
3. Prijedlog Godišnjeg izvještaja o izvršenju proračuna Grada Hvara za 2020. godinu
4. Prijedlog Odluke o raspodjeli rezultata te pokriću manjkova iz ostvarenih viškova
5. Prijedlog Programa javnih potreba u osnovnom školstvu Grada Hvara za 2021. godine
6. Prijedlog Odluke o prihvaćanju Izvješća o izvršenju Programa građenja komunalne infrastrukture za 2020. godinu
7. Prijedlog Odluke o prihvaćanju Izvješća o izvršenju Programa održavanja komunalne infrastrukture za 2020. godinu
8. Prijedlog Odluke o izmjeni i dopuni Programa socijalne skrbi Grada Hvara za 2021. godinu
9. Prijedlog Odluke o raspoređivanju sredstava za redovito godišnje financiranje političkih stranaka i nezavisnih vijećnika zastupljenih u Gradskom vijeću Grada Hvara za razdoblje od 15. lipnja do 31. prosinca 2021. godine
10. Prijedlog Odluke o naknadi članovima Gradskog vijeća Grada Hvara te njegovim radnim tijelima
11. Prijedlog Odluke o javnom redu i miru na području Grada Hvara
12. Prijedlog Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o izradi III. (ciljanih) Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Grada Hvara
13. Prijedlog Odluke o proglašenju kulturnih dobara od lokalnog značaja
14. Prijedlog Odluke o izmjeni i dopuni Odluke o broju etaža koje se mogu ozakoniti na nezakonito izgrađenoj zgradi
15. Prijedlog Odluke o stavljanju van snage Odluke o obvezi posjedovanja vlastitih spremnika za otpad
16. Prijedlog Odluke o davanju prethodne suglasnosti na ugovore o prijenosu prava vlasništva spremnika za odvojeno prikupljanje komunalnog otpada bez naknade
17. Prijedlog Odluke o stavljanju van snage Odluke o vrijednostima jediničnih iznosa za položajne zone
18. Prijedlog Zaključka o prijedlogu imenovanja mrtvozornika za područje Grada Hvara
19. Prijedlog Odluke o imenovanju Povjerenstva za javne površine
20. Prijedlog Odluke o imenovanju Povjerenstva za provedbu postupka natječaja za davanje u zakup i kupoprodaju poslovnog prostora
21. Prijedlog Odluke o Povjerenstvu za trajni smještaj Gradske knjižnice i čitaonice Hvar
22. Prijedlog Odluke o izboru Odbora za predlaganje imena ulica i trgova
23. Prijedlog Odluke o izboru Odbora za poljoprivredu i ribarstvo
Sjednica će biti održana bez prisustva javnosti i uz pridržavanje propisanih mjera za sprječavanje širenja virusa COVID-19. Audiosnimka sjednice bit će u roku od 48 sati od završetka sjednice dostupna na službenim stranicama Grada Hvara.