Poziv za sjednicu dostupan je OVDJE . Sjednica će se održati 18. prosinca u gradskoj Loggi.
Evo predloženog dnevnog reda:
- 1.Verifikacija Zapisnika sa 11, 12 i 13.. sjednice Gradskog vijeća Grada Hvara,
- 2. Pitanja vijećnika
- 3. Prijedlog Odluke o prijenosu knjigovodstvene vrijednosti kapitalnog ulaganja s Grada Hvara na Dječji vrtić „Vanđela Božitković“ iz Hvara
- 4. Prijedlog Zaključka o davanju suglasnosti Komunalnom Hvar d.o.o. za dodatno zaduženje za realizaciju Jadranskog projekta, Pod-projekta Hvar
- 5. Prijedlog Zaključka o sklapanju predugovora o prodaji- gradsko groblje „Kruvenica“
- 6. Prijedlog Odluke o sklapanju novog ugovora o zakupu poslovnog prostora u zgradi ex. Bonaparte dosadašnjem zakupniku (materijali dostavljeni na zadnjoj sjednici vijeća)
- 7. Prijedlog Odluke o sklapanju novog ugovora o zakupu poslovnog prostora broj 1 u objektu Španjola-Fortica dosadašnjem zakupniku (materijali dostavljeni na zadnjoj sjednici vijeća)
- 8. Prijedlog Odluke o sklapanju novog ugovora o zakupu poslovnog prostora br. 2 objektu Španjola-Fortica dosadašnjem zakupniku (materijali dostavljeni na zadnjoj sjednici vijeća)
- 9. Prijedlog Odluke o sklapanju novog ugovora o zakupu poslovnog prostora u Kući Soljačić dosadašnjem zakupniku (materijali dostavljeni na zadnjoj sjednici vijeća)
- 10. Prijedlog Odluke o povjeravanju komunalnih poslova Održavanja nerazvrstanih cesta na području Grada Hvara za razdoblje 2015.-2017.g.
- 11. Prijedlog Odluke o privremenoj zabrani izvođenja građevinskih radova tijekom turističke sezone za 2016.g.
- 12. Prijedlog Odluke o obvezi plaćanja pravnih i fizičkih osoba da podmire svoje obveze prema Gradu Hvaru kao uvjet da bi Grad Hvar udovoljio određenim zahtjevima istih
- 13. Prijedlog Odluke o dopuni Odluke o komunalnom doprinosu